dijous, 4 de novembre del 2010

GOOGLE DOCS

Seguiment per crear un document de text, una presentació i un full de càlcul compartit:

1. Formem un grup de sis persones i escollim un tema per treballar amb Google docs.
2. Un dels membres del grup crea un document de text a Google docs i el comparteix amb els altres.
3. Cada membre busca informació sobre un país, en aquest cas. Creem el document de text entre tots.
4. Un dels membres del grup crea una presentació de diapositives i el comparteix amb els altres.
5. Cada membres s'encarrega d'una diapositiva.
6. Un dels membres del grup crea un full de càlcul i hi insereix un formulari de tres preguntes relacionades amb la presentació.
7. Un cop acabat el formulari, el membre del grup que l'ha creat l'envia a tots els membres (ell inclòs).
8. Tots obren el correu gmail, contesten el formulari i l'envien.
9. Les respostes del formulari apareixen reflectides en el full de càlcul.
10. Seguidament, el full de càlcul es comparteix entre tots.
11. Finalment, tan el document la presentació i el full de càlcul es publiquen a la web i així es pot copiar l'enllaç al blog.

ENLLAÇOS:

-Document de text:
https://docs.google.com/document/pub?id=1TzRxbQXUtKmZONJjc0dUmZTKtghb-pSjYGR7Ys28D2I

- Presentació:
https://docs.google.com/present/view?id=dfsmk23w_4d89mp2gs

-Full de càlcul:
https://spreadsheets.google.com/pub?key=0Avj3NEB1YlRcdGl6aDBqS2dtNUlRRjhOTGRsdTNHb3c&hl=ca&output=html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada